جستجو در تازه ها
جستجو در پژوهش ها
جستجو در اطلاعات پزشکی
جستجو در
زندگی زیباست ای زیباپسند :: زنده اندیشان به زیبایی رسند
فشار خون ، نوشیدن فراوان آب باعث افزایش فشار خون نمی شود
33 بار مشاهده شده
    نتايج تحقيقات دانشمندان دانشگاه ماستريخ هلند حاكي است، مصرف زياد آب تاثيري بر فشار خون ندارد. به گزارش رويترز، دانشمندان با مطالعه تحقيقات انجام شده روي 141 مرد سالم 55 تا 75 ساله و بررسي تاثير افزايش مصرف آب به ميزان 1/5 ليتر در روز و مقايسه آن با مصرف روزانه يك قاشق پر دارونما دريافتند، هيچ تفاوت اساسي بين فشار خون، مقدار سديم و ميزان تصفيه كليه اين دو گروه وجود ندارد. نتايج تحقيقات اين دانشمندان كه در مجله انجمن پيري آمريكا منتشر شده، نشان مي‌دهد، مصرف زياد مايعات تاثير منفي ندارد.
مشترک خبرنامه شوید:
معرفی نسخه جدید وب سایت همچنین شما می توانید ویدئوهای سایت را در یوتیوب مشاهده نمایید.
پشتیبانی و اجرا