زندگی زیباست ای زیباپسند :: زنده اندیشان به زیبایی رسند
قهوه , بىتأثيرى نوشيدن قهوه در افزايش بيمارىهاى قلبى
21 بار مشاهده شده
بررسىها نشان مىدهد نوشيدن زياد قهوه نمىتواند بيمارىهاى قلبىرا افزايش دهد.
محققان معتقدند، نوشيدن زياد قهوه سبب تمايل افراد بهسيگار كشيدن و مشروبات الكلى مى شود و اين عامل سبب افزايشخطرات قلبى خواهد شد.
طى آزمايشاتى بر روى گروهى از زنان ومردان كه روزانه بيش از 6فنجان قهوه مىنوشيدند مشخص شد نيمى از زنان و 30 درصد مردانبيشتر به سيگار كشيدن تمايل پيدا مىكنند و كمتر به ورزش كردنمىپردازند.
البته اين پژوهشها به اين معنا نيست كه نوشيدن زياد قهوه ضررى درپىنخواهد داشت و افرادى كه آنزيمهاى كبد آنها كند فعاليت مىكند،در صورت نوشيدن زياد قهوه خطرات قلبى در آنها افزايش مىيابد.
همچنین شما می توانید ویدئوهای سایت را در یوتیوب مشاهده نمایید.