
خوردن سبزيجات از تصلب شرايين جلوگيري ميكند
محققان ميگويند مصرف سبزيجات احتمالا از سخت شدن ديواره رگهاي قلب جلوگيري ميكند.
محققان آمريكايي كشف كردهاند كه رگهاي قلب موشهايي كه با مواد غذايي حاوي سبزيجات، از جمله هويج، تغذيه شدهاند ، ۳۸درصد كمتر لايه چربي دارند.
شواهد در مورد تاثير تغذيه بر تصلب شرايين در انسان روشن نيست اما پيش از اين ثابت شده است كه خوردن ميوه و
[ادامه]